بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


تماس های مشکوک با ساموئل !

http://upload.tehran98.com/images/y3s221v6au8om437jwgk.jpeg

ساموئل بازیکن تیم استقلال با شرایط مناسبی در این تیم روبه رو شده است این بازیکن که در ابتدا در فهرست مازاد استقلال قرار داشت در حال حاضر به بازیکن مورد علاقه امیر قلعه نوعی تبدیل شده است و قرار شده در این تیم بماند و به فوتبالش ادامه دهد زیرا مسئولان و مهاجمان تیم استقلال مدعی شدند این بازیکن در حال حاضر و پس از گذشت مدتها از آغاز لیگ، در ترکیب این تیم به خوبی جا افتاده است و می تواند با شرایط ایده آلی تیم را همراهی کند،

اما از طرفی قرمزها خواستار جذب این بازیکن هستند و قصد ندارند در این خصوص کوتاه آمده و به دنبال بازیکن دیگری باشند زیرا پس از اعلام این که وی قرار نیست جمع آبی ها را رها کند، باز هم آنها به حضور این خارجی در تیم خود اصرار دارند و حتی اعلام شده است که تماس هایی مشکوک با این بازیکن و مدیر برنامه هایش برقرار شده است و این بازیکن هنوز به آنها اشاره نکرده است اما به نظر می رسد قرمزها قصد رها کردن این بازیکن ، را ندارند و همچنان خواستار حضور وی در تیم هستند و اعلام داشتند که همچنان برای به دست آوردن و جذب وی تلاش می کنند تا به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنند.
ساموئل اعلام کرده است که قصد ترک استقلال را ندارد زیرا پس از مدتها در ترکیب این تیم به خوبی جا افتاده است و قصد ترک این تیم را ندارد زیرا اوضاع ایده آل است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 19 / 8 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,لیگ برتر,نقل انتقالات,ساموئل, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com